Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 9 listopada 2013

ORIFLAME - CZEKOLADOWY KREM DO RĄK

KREM DO RĄK CHOCOLATE DREAM





Kolejnym produktem z serii CHOCOLATE DREAM jest krem do rąk. Takie produkty u mnie znikają szybko.

Opis produktu:
Szybko wchłaniający się krem do rąk o słodkim zapachu czekolady zapewni Twoim dłoniom odpowiedni poziom nawilżenia, a także odżywi i wygładzi skórę. Ciesz się rozkosznym zapachem i długotrwałym uczuciem komfortu.

Cena: 14,00/75ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Krem o bardzo fajnej konsystencji, ani nie za rzadkiej, ani zbyt gęstej. Barwa kremowo-biała.
 Produkt bardzo fajnie się rozprowadza i wchłania pozostawiając na dłoniach intensywny zapach czekolady. Dłonie są po jego użyciu miękkie i miłe w dotyku. Czuć, że są nawilżone. Uczucie to nie jest jednak długotrwałe, po jakimś czasie trzeba znowu posmarować ręce. Podobnie jest po ich zamoczeniu. Jednak w tym przypadku mi to nie przeszkadzało, bo zapach mnie urzekł i mogłam dłonie wąchać przez cały czas.
Krem jest wydajny, ale przy tak częsty stosowaniu szybko skończył mi się, pozostawiając miłe wspomnienie. Pewnie do niego jeszcze wrócę.

skład:
Moja ocena: 4,5/6

Zapraszam do zapoznania się z aktualną ofertą ORIFLAME, link do katalogu on-line w pasku bocznym mojego bloga. Jeśli chcesz coś zamówić pisz śmiało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz