Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 9 listopada 2013

ORIFLAME - REGENERUJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW HAIRX

Regenerujący szampon do włosów HairX Restore Therapy

Szampon to ostatni produkt z nowej serii z olejkiem arganowym HairX ORIFLAME, który ostatnio używałam. W serii jest jeszcze serum na rozdwajające się końcówki, ale mam z innej firmy i na razie nie potrzebowałam nowego.

Opis produktu:
Szampon do codziennego stosowania. Oczyszcza włosy, jednocześnie nie pozbawiając ich odpowiedniego poziomu nawilżenia. Sprawia, że zniszczone włosy są odżywione, zdrowe i błyszczące. Formuła z dodatkiem olejku arganowego została opracowana z myślą o suchych, łamliwych włosach.

Cena: 16zł/250ml    tutaj>>>

Moja opinia:
Szampon umieszczono w plastikowej, poręcznej butelce, zamykanej na tzw klik. Zamknięcie to, to akurat w mojej butelce to totalny feler, gdyż po otwarciu już nie było sposobu by ją zamknąć. Stąd stała sobie tak jak na foto i dbałam o to by się nie wywróciła.
Konsystencja szamponu dość gęsta o perłowej barwie.
Po nałożeniu go na włosy, bardzo fajnie się pienił. Czuło się jakby ta piana była gęsta i tłustawa, jakby nałożyć na włosy gęstą śmietanę. Myje skutecznie, po zastosowaniu szamponu włosy się błyszczą, są miękkie lecz trochę trudno się rozczesują. Dla mnie nie był to problem, gdyż miałam z tej serii balsam i maskę, które używałam wraz z tym produktem.
Szampon idealnie sprawdzi się u osób z włosami suchymi i zniszczonymi np farbowaniem. Na moich przetłuszczających włosach, też sprawdził się dobrze, jednak włosy wymagały codziennego mycia.
Cała seria jest warta uwagi i przetestowania.

Moja ocena: 4,5/6 

skład:
Zapraszam do zapoznania się z aktualną ofertą ORIFLAME, link do katalogu on-line w pasku bocznym mojego bloga. Jeśli chcesz coś zamówić pisz śmiało.




 

1 komentarz: