Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 9 listopada 2013

ORIFLAME - Krem do ciała My Red

ORIFLAME - Krem do ciała My Red

My Red Body Cream

Moją kolekcję kremów do ciała wzbogaciłam o nowy zapach ORIFLAME z kolekcji My Red.

Opis produktu:
Zamanifestuj światu pełnię swojego magnetycznego uroku. Luksusowy krem o oszałamiającym zmysły zapachu czerwonego jaśminu otula skórę kuszącym aromatem My Red, odżywia ją i nawilża.

Skład: 
AQUA, BUTYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, DIMETHICONE, CANOLA OIL, PARFUM, SODIUM POLYACRYLATE, CETEARETH-12, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, SODIUM CETEARYL SULFATE, PROPYLPARABEN, HEXYL CINNAMAL, CITRIC ACID, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, CITRONELLOL, GERANIOL, COUMARIN

Cena: 27,90/250ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Krem umieszczono w eleganckim, dużym opakowaniu. Nakrętka w kolorze pięknej czerwieni ze złotymi literkami. Sam produkt zabezpieczony dodatkowo sreberkiem. Konsystencja kremu delikatna, nie za gęsta o jasno białej barwie.
Produkt bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i bardzo szybko wchłania. Skóra pozostaje miła w dotyku, miękka i delikatnie pachnie. Początkowo mnie to trochę martwiło, spodziewałam się bardziej intensywnego zapachu, ale potem doszłam do wniosku, że mógłby wtedy podrażniać moje oczy i nie mogłabym stosować tego kremu. Zawsze przecież można go wzmocnić wodą perfumowaną z tej samej kolekcji. A zapach jest na prawdę super - delikatny, słodkawy, kuszący.
Jak na razie jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Jego wydajność jest średnia, dość sporo używam go by się posmarować, ale zobaczymy w praktyce jak na jak długo starczy.
Kolekcja My Red to fajny pomysł na prezent.

Moja ocena: 5,5/6


Zapraszam do zapoznania się z aktualną ofertą ORIFLAME, link do katalogu on-line w pasku bocznym mojego bloga. Jeśli chcesz coś zamówić pisz śmiało.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz