Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 29 listopada 2013

ZIAJA - Odżywka do włosów intensywna odbudowa

ZIAJA - Odżywka do włosów intensywna odbudowa do włosów zniszczonych.

Jakiś czas temu otrzymałam od JM-Spa&Wellness do przetestowania odżywkę do włosów z firmy Ziaja. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, dlatego z chęcią sięgnęłam po ten produkt. Jakie rezultaty? Przeczytajcie sami.

Opis produktu:
Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Dostarcza niezbędnych składników odżywczych włosom zniszczonym zabiegami fryzjerskimi.

Działanie:
- uzupełnia niedobór składników budulcowych,
- skutecznie wzmacnia wewnętrzną strukturę włosów,
- zapewnia im natychmiastową regenerację,
- zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.


Efekt: włosy mocne, odbudowane, gładkie.


Stosowanie: Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Ceramide 3, Ceramide 5 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Panthenol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonalobus Gym, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid


Cena: 5,90/200ml    tutaj>>>

Moja opinia:
Odżywka znajduje się w bardzo poręcznej, plastikowej butelce. Zawiera ona wszystkie istotne informacje na temat produktu i sposobu jego stosowania. Odżywka nie jest za gęsta, ani za rzadka, bardzo dobrze wydobywa się ją z butelki i to do samego końca. Barwa odżywki - biała. Zapach bardzo przyjemny.
Pierwszy raz gdy użyłam odżywki, postanowiłam jej nie spłukiwać, by zobaczyć jak obciąża moje włosy. Niestety już po dwóch godzinach musiałam ponownie umyć głowę, gdyż produkt sprawił, że moje włosy były śliskie w dotyku i wyglądały jak strąki.
Kolejne podejście było już ze spłukiwaniem włosów po 5 minutach. Niestety odżywka silnie obciążała moje włosy i po porannym myciu głowy, wieczorem moje włosy znowu wyglądały niekorzystnie. Jednak odżywka ma też duże plusy. Przede wszystkim zmniejszyła mi się ilość wypadających włosów i stały się one bardziej błyszczące i miękkie w dotyku. Wyglądały na zdrowe i mocne. Po użyciu odżywki włosy się bardzo dobrze rozczesywały i układały. Nie spowodowała ona u mnie uczulenia, ani świądu, nie przyczyniła się również do przesuszenia skóry i powstania łupieżu.
Produkt wydajny, nie potrzeba jej dużo nakładać by uzyskać efekt, można też stosować na same końcówki jak serum.
Niestety nie polecam odżywki osobą o włosach przetłuszczających się, gdyż będziecie musieli częściej myć głowę.
Nie jest to produkt drogi, więc zawsze można wypróbować jak sprawdzi się na Waszych włosach.

Za możliwość przetestowania produktu dziękuję firmie JM-Spa&Wellness



1 komentarz:

  1. Jeśli obciąża włosy to niestety dla mnie nie będzie dobra a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń