Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 9 listopada 2013

YVES ROCHER - ŻEL POD PRYSZNIC Z DROBINKAMI ZŁOTA

Żel pod prysznic z drobinkami Złota Wanilia

Kolejna nowość, która aktualnie podbija moje serce pod prysznicem to Waniliowy żel pod prysznic z drobinkami złota. Jest to produkt z limitowanej serii specjalnie wydanej na Święta Bożego Narodzenia.

Opis produktu:
Odkryj limitowaną kolekcję powstałą specjalnie na magiczny, wypełniony oczekiwaniem przedświąteczny czas.
Subtelne perełki zawarte w żelu uczynią z kąpieli przyjemną chwilę i wprowadzą Cię w świąteczny
klimat. Lekka, kremowa konsystencja żelu łagodnie myje skórę i pozostawia ją delikatnie pachnącą.
Jego atut: Uwalniane pod prysznicem delikatne drobinki rozświetlają skórę.

Cena: 16,90/400ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Pokochał ten żel od pierwszego użycia. Opakowanie dość spore, ale w miarę poręczne, dobrze się zamyka i otwiera, więc nie nastręcza problemów w użytkowaniu. Żel gęsty, taki jak lubię o cudownym zapach, bursztynowej barwie i z mieniącymi się we wnętrzu drobinkami.
 Bardzo fajnie się pieni i bardzo dobrze myje. Złote drobinki nie pozostają na skórze, więc nie musicie się martwić, iż będziecie się świecić jak choinka. Skóra po użyciu żelu jest miła w dotyku, fajnie nawilżona, nie prosi się o użycie kremu czy balsamu. Wydaje się jakby rozświetlona, bardzo dobrze odżywiona i zdrowa. Niestety uroczy słodki zapach po jakimś czasie znika z naszej skóry. Ale widziałam, ze w kolekcji Złota Wanilia są również perfumy, którymi ten efekt możemy sobie wzmocnić.
Produkt bardzo wydajny, używam go już dwa tygodnie i zużycie jest ok 1/4 butelki
Żel jak na razie należy do moich ulubieńców i pewnie kupię sobie jeszcze jeden na zapas, nim wyczerpie się limit produktów.

Moja ocena: 6/6






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz