Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 7 listopada 2013

Moje pierwsze testowanie z TRND. Szczoteczka elektryczna Oral-B

Nawet nie wiecie jak bardzo byłam zaskoczona, gdy w poniedziałek odwiedził mnie kurier z przesyłką od TRND. Otwieram paczuszkę a tam - Szczoteczka elektryczna Oral-B 500. Jejku nie spodziewałam się, że dostanę się do testów tej szczoteczki, wysłałam zgłoszenie z przekonaniem, że i tak nie będę miała szczęścia. A tu taka niespodzianka.

Tak przedstawia się zawartość przesyłki:
W skład zestawu wchodzą:
Szczoteczka elektryczna Oral-B Professional care 500.
Dwa opakowania wymiennych końcówek - czyli 8 sztuk - dla osób które będą chciały przetestować szczoteczkę osobiście
Broszura informacyjna na temat samej szczoteczki i przebiegiem testów
Książeczka z ankietami dla osób, które szczoteczkę przetestowały
Ulotki reklamowe dla moich znajomych

Oczywiście osobiście testuje szczoteczkę od wtorku, gdyż najpierw chciałam ją naładować do pełna.
Cały projekt ma trwać 8 tygodni, wystarczająco długo by poznać zalety testowanej szczoteczki i przekonać się o jej skuteczności.

Tak wygląda testowana przeze mnie szczoteczka
Produkt po wyjęciu z pudełka
Na zdjęciu powyżej widzimy to co skrywało opakowanie czyli sama szczoteczka, ładowarka elektryczna i wymienna końcówka szczoteczki .

A sama szczoteczka wygląda tak:
Parę informacji na temat tej szczoteczki:

Łatwa w użyciu, posiadająca jeden tryb szczotkowania szczoteczka Oral-B Professional Care 500 wykorzystuje technologię czyszczenia 3D. Doskonale usuwa płytkę nazębną. Delikatnie otacza każdy ząb, aby zapewnić dokładne czyszczenie.
  •  Doskonałe czyszczenie zarówno zębów jak i dziąseł
  • 20 000 ruchów pulsacyjnych na minutę aby rozbić płytkę nazębną
  • 7600 ruchów rotacyjnych na minutę aby usunąć płytkę nazębną
  • Technologia czyszczenia 3D Końcówka szczoteczki Oral-B Precision Clean otacza każdy ząb i dokładnie czyści, zapewniając czystsze zęby i zdrowsze dziąsła niż podczas szczotkowania zwykłymi szczoteczkami manualnymi.
  • Profesjonalny timer zapewnia, że szczotkowanie będzie się odbywało przez pełny, zalecany przez dentystów czas 2 minut, dzięki czemu efekty będą jeszcze lepsze. Krótkie, przerywane wibracje, które można usłyszeć i poczuć po 30-sekundowych przedziałach przypominają o równomiernym szczotkowaniu wszystkich partii jamy ustnej, dzięki czemu wszystkie zęby są dokładnie wyczyszczone. Długa, przerywana wibracja oznacza, że zalecany czas szczotkowania dobiegł końca.
  • Uchwyt z akumulatorem nie wymagającym ładowania nawet do 7 dni (przy szczotkowaniu 2 razy dziennie przez 2 minuty).
  • Sygnalizacja zużycia się szczoteczki, poprzez blaknięcie niebieskich włosów na wymiennej końcówce.
Moja pierwsza opinia:

Muszę przyznać, że od razu pokochałam ten produkt. Po pierwsze jest to szczoteczka z własnym akumulatorkiem, więc naładowana idealnie pracuje. Miałam kiedyś szczoteczkę na baterie i czasami nowe nie były w stanie uruchomić szczoteczki, gdy przykładałam ją do zębów. Po drugie sygnalizacja czasu mycia zębów to świetny pomysł. Teraz już wiem, że te dwie minuty to się faktycznie dłużą, chyba jednak manualną tyle czasu zębów nie myłam.
Trzecia zaleta to kontrola nacisku, wiem już jak należy przyłożyć szczoteczkę do zębów by idealnie wymyła moje zęby.
O skuteczności mycia na pewno przekonam się po kolejnej wizycie kontrolnej u mojej dentystki.

A teraz wracam do testowania szczoteczki przeze mnie, moją rodzinę i znajomych. Wkrótce napisz jak nam idą testy.

Czy ktoś z Was otrzymał szczoteczkę do testów?


2 komentarze:

  1. Ja nie lubię szczoteczek elektrycznych wolę jednak tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny przyrząd do testów a jaki przydatny;)

    OdpowiedzUsuń