Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 26 listopada 2013

Przegląd pocztowy i Rossmannowe szaleństwo

Witajcie
Dzisiaj trochę o tym co trafiło ostatnio do mojego domu, czyli czym wypełniła się moja kosmetyczka.

Zacznę od przesyłki od MALINY. Za udział w akcji Październik miesiącem maseczek otrzymałam do przetestowania maseczki z firmy TOŁPA.

Szczerze przyznam nigdy maseczek tej firmy nie używała, a teraz będę miała okazję przetestować parę sztuk. Oto bardziej szczegółowo, co znalazło się w przesyłce.

1. Maska-peeling hydroenzymatyczny na twarz, szyję i dekolt - wygładza i odnawia, nawilża i poprawia koloryt skóry. Hypoalergiczna, przeznaczona do skóry wrażliwej, odwodnionej i podrażnionej, szorstkiej i o szarym kolorze skóry.

2. Maska - kompres nawilżająco-odprężająca na twarz, szyję i pod oczy - nawilża, łagodzi podrażnienia regeneruje i odpręża. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej, odwodnionej i podrażnionej.

3. Maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-matująca - dokładnie oczyszcza, usuwa zrogowaciały naskórek, normalizuje wydzielanie sebum. Produkt hypoalergiczny przeznaczony dla skóry wrażliwej, mieszanej i tłustej, z nadmiarem sebum.

4. Maska-kokon odżywczo-regenerująca na twarz, szyję i dekolt - odżywia, uelastycznia i wygładza, regeneruje i przywraca komfort. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej, z potrzebą regeneracji.

5. Maska-serum liftingująco- roświetlająca na twarz, szyję i dekolt - unosi linie podbródka i żuchwy, spłyca zmarszczki, odżywia i regeneruje. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej ze zmianami w proporcjach twarzy, ze zmarszczkami i bruzdami. Dla kobiet 45+

6. Maska- lifting odmładzająco modelująca na twarz, szyję, dekolt i biust - odmładza, przywraca gęstość i napięcie, modeluje, odżywia i regeneruje. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej z opadającym owalem twarzy, obniżoną gęstością i napięciem skóry. Dla kobiet 50+

7. Maska ekspres witalizująco-nawilżająca na twarz, szyję, dekolt i biust - witalizuje i rozświetla, redukuje oznaki zmęczenia. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej, pozbawionej blasku i energii. Dla kobiet 30+

8. Maska-koncentrat ujędrniająco-przeciwzmarszczkowa na twarz, szyję, dekolt i biust - ujędrnia, spłyca zmarszczki regeneruje i przywraca napięcie. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej z widocznymi zmarszczkami i obniżonej jędrności. Dla kobiet 40+

9. Maska-peeling- żel 4w1 korygująca niedoskonałości - głęboko oczyszcza, detoksykuje, wyrównuje koloryt skóry. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej, mieszanej, tłustej i trądzikowej, zanieczyszczonej z nadmiarem sebum i niedoskonałościami.

10. Maska opatrunek wzmacniająco-łagodząca na twarz, szyję i dekolt - wzmacnia naczynka krwionośne, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Produkt hypoalergiczny dla skóry wrażliwej z rozszerzonymi naczynkami i zaczerwienieniami.

11. Ujędrniająca maska przeciwzmarszczkowa - skóra wrażliwa, dojrzała z ekstraktem roślinnym z koniczyny, białą glinką i witaminą E

Praktycznie wszystkie maseczki mogę spokojnie u siebie przetestować, dlatego bardzo się cieszę, że będę miała taką możliwość. Najbardziej interesują mnie maseczki do cery tłustej i mieszanej oraz przeciwzmarszczkowe. A was co by zainteresowało? O której maseczce chcielibyście poczytać.

Z przeglądu pocztowego to prawie wszystko. Dostałam też Paczkę na Mikołaja, ale na razie czeka na swoje otwarcie do 6 grudnia.

Rossmannowe szaleństwo nie było aż takie duże, planowałam zakup podkładu i lakieru do paznokci i w sumie kupiłam coś innego.


1. BOURJOIS - Healthy mix, Serum Gel Foundation - Podkład w żelu.
Owocowa terapia (z liczi, jagodami goji i owocem granatu) zmniejszająca zmęczenie, pozostawiająca uczucie świeżości i lekkości, rozświetlająca i ujednolicająca cerę na 16 godzin. Zawiera witaminy i przeciwutleniacze. Podkład ma postać żelu, który stapia się z naturalnym odcieniem skóry i nadając jej pół matowe wykończenie. Jest hypoalergiczny i nie blokuje porów. Dostępny w 6 odcieniach. Ja mam odcień 53. light beige




2. WIBO - LIP SENSATION - BŁYSZCZYK z kwasem hialuronowym, wypełnia usta, nadając im mega objętość.

Bardzo fajny delikatny róż, na ustach dający połysk, faktycznie wyglądają na pełniejsze. Ja mam kolor nr 1

3. WIBO - Art liner - kolor srebrny. To najczęściej po białym i czarnym kolor linera który używam do zdobień, akurat mój stary już wysechł, więc sprawiłam sobie nowy.

Miałam kupić lakiery do paznokci jakieś piaski i z brokatem, ale niestety tych które sobie upatrzyłam już nie było. Podkład też planowałam inny, ale potem zmieniłam zdanie i postanowiłam przetestować ten w postaci żelu i jak na razie nie żałuję, bo kolor fajny, świetnie się rozprowadza, choć nie kryje w 100%, ale za to fajnie wtapia się w koloryt skóry. Już go lubię.

Tak oto wyglądają moje mini zakupy w Rossmannie. A wam co wpadło do koszyka?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz