Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 28 listopada 2013

Co nowego w mojej kosmetyczce

Przy okazji zamówień w ORIFLAME dla moich koleżanek, dorzuciłam do koszyka parę rzeczy dla mnie. Oto co sobie kupiłam:

1. ECOLLAGEN - SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE NA NOC

Mam już kremy wypełniające zmarszczki z nowej serii Ecollagen i jestem z nich bardzo zadowolona. Postanowiłam wzbogacić swoją kosmetyczkę o Serum, zwłaszcza, że teraz był w promocyjnej cenie.

Opis produktu:

Ultraskuteczne serum przeciwzmarszczkowe wzbogacone ekstraktem z roślinnych komórek macierzystych i unikalną mieszanką kwasów hydroksylowych, o udowodnionym działaniu redukującym zmarszczki i poprawiającym wygląd skóry. Stosuj wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Dla osiągnięcia maksymalnych rezultatów, stosuj serum pod krem na noc z serii Ecollagen.
Bardzo ładne opakowanie, zresztą jak cała seria.



Składniki:
AQUA, ALCOHOL DENAT., DIMETHICONE, BETAINE, PROPANEDIOL, PPG-5-LAURETH-5, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, GLYCOLIC ACID, SILICA, GLYCERIN, CETEARETH-20, PHENOXYETHANOL, PARFUM, SODIUM ACRYLATE/ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, BUTYLENE GLYCOL, ISOHEXADECANE, DIMETHICONOL, SALICYLIC ACID, LACTIC ACID, POLYSORBATE 80, SODIUM HYALURONATE, SORBITAN OLEATE, TRITICUM MONOCOCCUM SEED EXTRACT, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, NICOTIANA SYLVESTRIS LEAF CELL CULTURE, HYDROLYZED RICE PROTEIN, HYDROLYZED YEAST PROTEIN


Cena: 59,90/30ml   tutaj>>>

Pierwsze wrażenia super. Jestem bardzo zadowolona

2. MORE - MASŁO DO CIAŁA

Bardzo szybko kończy mi się mój krem do ciała dlatego postanowiłam kupić sobie nowy zapach. Tym razem padło na Masło do ciała z kolekcji MORE.

Opis produktu:
Poczuj luksus pielęgnacji, jaki daje rozkosznie kremowe masło do ciała More. Aksamitna lecz nieklejąca się konsystencja sprawia, że kosmetyk cudownie wchłania się w skórę, odżywiając ją i nadając jej delikatny, iście hollywoodzki zapach.

Składniki:
AQUA, COCOS NUCIFERA OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL STEARATE CITRATE, STEARIC ACID, CERA ALBA, SODIUM POLYACRYLATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL

Cena: 17,90/200ml   tutaj>>>

3. IMPACT - KREDKI DO UST

Wcześniej kupiłam sobie kredkę w  kolorze Vibrant Almond, która mnie po prostu urzekła. Po pierwsze bardzo długo trzyma się na ustach, kolor bardzo ładny nie za mocny. No i pięknie pachnie.

Teraz dokupiłam dwa odcienie widoczne na zdjęciu są to: Pink Impact i Sriking Rose, wprawdzie wyglądają, na bardzo podobne, jednak na ustach się różnią.

Opis produktu:
Kremowa tekstura kredki sprawia, że doskonale rozprowadza się na ustach, zapewniając intensywny kolor i połysk w jednym. Jedwabiście komfortowa, nawilżająca formuła pomaga chronić skórę ust przed wysuszeniem. Kredka zapewnia mocny efekt kryjący, nie blaknie i długo utrzymuje się na ustach.

Składniki:
POLYISOBUTENE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, CERA MICROCRISTALLINA, OLUS OIL, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, MICA, MYRISTYL LACTATE, MYRISTYL ALCOHOL, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, CANDELILLA CERA, PARFUM, PROPYLPARABEN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CI 15850, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499


Cena: 17,90/3,9g  tutaj>>>

Ten produkt bardzo polecam.

4. STYLO - TUSZ DO KRESEK W PISAKU

Może wreszcie nauczę się robić idealne kreski

Kolor brązowy wygląda tak:
Opis produktu:

Intensywny kolor, precyzyjna kreska! Cieniutki aplikator rysuje wyraźną linię, która nie rozmazuje się i nie traci intensywności.

Cena: 15,90/1,6g  tutaj>>>


1 komentarz:

  1. Widzę że ogólnie lubisz kosmetyki z Ori - ja jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń