Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 14 lutego 2014

AVON - POMADKA DOSKONAŁOŚĆ ABSOLUTNA cd.

NOWA POMADKA W AVON
DOSKONAŁOŚĆ ABSOLUTNA

Niedawno prezentowałam Wam nową pomadkę z AVON "Doskonałość Absolutna". Wtedy też pokazałam Wam pierwsze 10 kolorów tej pomadki z 20 w jakich możecie ją zakupić. Dzisiaj ostatnia 10 więcej będzie tu brązów i czerwieni. Zapraszam

WARM HONEY
 NATURAL FLUSH
CARMEL COMFORT
 BARE RUBY
 CARING CORAL
 RED VELVET
 GUAVA GORGEOUS
 TEA ROSE
 COFEE CREME
 RADIANT RAISIN
Tak wygląda cała kolekcja. Mi najbardziej podoba się TEA ROSE i  BARE RUBY. Brązów używam bardzo rzadko ale urzekły mnie COFEE CREME i WARM HONEY.

A Wam jakie kolorki się spodobały?

1 komentarz:

  1. Pure peony. również inna szminka od Avon http://kinguskablog.blogspot.com/2014/07/szminka-do-ust-ultra-beauty-skin.html

    OdpowiedzUsuń