Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 17 lutego 2014

Odżywka do włosów "Piwo i pszenica"


NOWINKA - Odżywka do włosów "Piwo i pszenica"

 W pierwszym pudełku PinkJoy znalazła się odżywka do włosów "Piwo i pszenica". O pozytywnym działaniu piwa na włosy słyszałam już bardzo dawno, dlatego z wielką ciekawością przetestowałam otrzymany produkt.

Opis produktu:
Odżywka (balsam) przeznaczony jest do wszystkich rodzajów włosów. Ma on za zadanie przede wszystkim wzmocnienie włosów i poprawę ich wyglądu. Ma również zapobiegać nadmiernemu wypadaniu włosów.
Zawarte w odżywce piwo intensywnie wzmacnia włosy, zmniejsza łamliwość, nadaje połysk i przyspiesza ich wzrost. Bogata w składniki odżywcze i witaminy pszenica pomaga odbudować strukturę włosa na całej jego długości i zapobiega rozdwajaniu końcówek. Włosy stają się mocne, elastycznie, lśniące i lepiej się układają.

Moja opinia:
Produkt znajduje się w miękkiej plastikowej tubce, o ładnej kolorystyce. Produkt bardzo łatwo można wydobyć ze środka, a tubę postawić na nakrętce.
Sam balsam jest barwy białej o niezbyt gęstej konsystencji. Zapach bardzo przyjemny, długo utrzymujący się włosach.

Bardzo fajnie nakłada się ją na włosy i dobrze się ją spłukuje. Efekty wynikające z zastosowania tego balsamu można zauważyć dość szybko. Włosy przede wszystkim łatwiej się rozczesują i mają ładny połysk. Po jakimś czasie widać, że mniej ich wypada, co oznacza, że są mocniejsze.
Nie zauważyłam, żeby szybciej rosły włosy, ale na pewno poprawiła się ich kondycja.
Jedyną wadą jest to, że odżywka obciąża włosy. Przy moich szybko przetłuszczających się włosach, już na drugi dzień musiała umyć głowę, bo wyglądały one niezbyt świeżo. Produkt nie jest zbyt wydajny, ale uważam, że wart przetestowania.
Od lutego miał być w sprzedaży na stronie PinkJoy.

Moja ocena: 4,5/6

Stosowałyście tą odżywkę? Jak sprawdziła się u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz