Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 4 lutego 2014

ORIFLAME - LAKIERY DO PAZNOKCI - NOWA KOLEKCJA


NOWA KOLEKCJA LAKIERÓW SENSUAL VELVET  OD ORIFLAME

Kolor fioletowy należy do moich ulubionych kolorków, dlatego bardzo ucieszyła mnie najnowsza kolekcja od Oriflame. Sensual Velvet zawiera pomadki i lakiery w odcieniach fioletu. Kupiłam sobie dwa lakiery z tej kolekcji i pomadkę o której napiszę później.

Opis produktu:

Trendy prosto z wybiegów na Twoich paznokciach! Połyskujące lakiery w trzech zmysłowych odcieniach tworzą na paznokciach efekt metalicznego blasku. Zapewniają wyjątkową głębię koloru i perfekcyjne wykończenie manicure. 7  ml

Trzy wspaniałe odcienie:
Lilac Lace,  Purple Pleasure,  Indigo Glow

Składniki:
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/ TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, MICA, BENZOPHENONE-1, SILICA, N-BUTYL ALCOHOL, DIACETONE ALCOHOL, PHOSPHORIC ACID, TIN OXIDE, CI 77891, CI 15880, CI 77742, CI 15850, CI 77510, CI 77266 (NANO), CI 77499, CI 19140

Cena: 12,90/7ml tutaj>>>

Tak wygląda na paznokciu kolor Lilac Lace


Jest to delikatny odcień, idealnie nadaje się na co dzień, gdy nie chcemy by nasze paznokcie stanowiły pierwszy plan. Paznokcie pomalowałam jedną warstwą i super wyglądają. Lakier nie tworzy smug i długo się trzyma. Dla mnie super.

Ten odcień to Purple Pleasure

By uzyskać kolor z butelki trzeba pomalować dwa razy. Lakier szybko schnie, nie pozostawia smug. Kolor bardzo ładny intensywny, nie ściera się. Ma delikatny połysk.

Moja opinia:
Lakiery bardzo fajne. Kolory trwałe, nie ścierają się  i nie blakną. Lakier utrzymuje się na paznokciu przez 3 dni bez problemu. Przy intensywnych pracach, jak moja w weekend, odprysł tylko na końcówce. Pędzelek nie jest szeroki, fajnie i dokładnie nakłada się nim lakier. W przypadku jaśniejszego odcienia wystarczy jedna warstwa lakieru, przy ciemniejszym dwie.
Polecam.

Moja ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz