Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 8 lutego 2014

ORIFLAME - ECOLLAGEN - KREM POD OCZY

ECOLLAGEN - PRZECIWZMARSZCZOWY KREM POD OCZY

Jak wiecie jestem miłośniczką serii Ecollagen. Jak tylko pojawia się nowy produkt z tej serii, zaraz trafia do mojej kosmetyczki. Tym razem w Nowościach katalogu 2 znalazł się Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy z tej serii.

Opis produktu:
Silnie działający, lekki krem pod oczy z nowej serii Ecollagen wzbogacony ekstraktem z roślinnych komórek macierzystych, który stymuluje produkcję kolagenu w skórze i wypełnia zmarszczki od wewnątrz. By zmniejszyć widoczność zmarszczek, cieni pod oczami i pozbyć się opuchnięć, codziennie rano i wieczorem wmasuj krem w skórę przy użyciu kulkowego aplikatora.

Składniki:
AQUA, GLYCERIN, CETEARYL ISONONANOATE, PROPANEDIOL, CYCLOPENTASILOXANE, C14-22 ALCOHOLS, ETHYLHEXYL PALMITATE, CYCLOHEXASILOXANE, SODIUM ACRYLATE/ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, C12-20 ALKYL GLUCOSIDE, CAFFEINE, PHENOXYETHANOL, ISOHEXADECANE, IMIDAZOLIDINYL UREA, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, MICA, POLYSORBATE 80, EUPHRASIA OFFICINALIS EXTRACT, HESPERIDIN METHYL CHALCONE, PROPYLENE GLYCOL, STEARETH-20, SORBITAN OLEATE, TRITICUM MONOCOCCUM SEED EXTRACT, SODIUM CITRATE, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, DIPEPTIDE-2, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, METHYLPARABEN, PALMITOYL TETRAPETIDE-3, SORBIC ACID, NICOTIANA SYLVESTRIS LEAF CELL CULTURE, HYDROLYZED RICE PROTEIN, HYDROLYZED YEAST PROTEIN, CI 77891

 Cena: 32,90zł/15ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Krem stosuję od ponad tygodnia. To jest moja pierwsza opinia na jego temat, mam nadzieję, że się nie zmieni.
Krem zamknięty jest w miękkiej plastikowej tubce, zakończonej metalową kuleczką. Nakładamy krem za pomocą właśnie tej kuleczki, która obracając się dozuje odpowiednią ilość produktu. Do tego pełni jeszcze dwie funkcje: chłodzi okolice oczu, dzięki czemu zmniejszają się obrzęki w ich okolicy; masuje okolice oka, nadając większej sprężystości skórze.
Konsystencja kremu jest dość rzadka, zresztą nie mogłoby być inaczej, gęsty krem uniemożliwiałby wydobycie kremu. Barwa biała, zapach delikatny.

Krem dość szybko się wchłania, a efekty jego działania czuć od razu. Oko staje się bardziej widoczne, skóra ładnie napięta. Znika opuchlizna. Fajnie to widać rano, gdy po nieprzespanej nocy chcemy doprowadzić się do normalności lub po bardzo męczącym dniu.
Żaden ze składników kremu mnie nie uczula ani nie powoduje podrażnienia moich oczu, co niestety dość często się zdarza. Ważne jest również, że kuleczka się nie blokuje, a krem w tubce nie zasycha.
Jak na razie jestem bardzo zadowolona z tego kremu.

Moja ocena: 6/6

Stosowałyście już ten krem? Jak się sprawdza u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz