Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 3 lutego 2014

FARMONA - SWEET SECRET - MASŁO DO CIAŁA

MASŁO DO CIAŁA CIEMNA CZEKOLADA Z PISTACJĄ


Bardzo lubię rózne masła do ciała, a jeszcze jeśli w składzie masełka jest czekolada, to chętnie po nie sięgam. Tym razem recenzja próbki masła od FARMONY.
Ostatnio często na blogach pojawiają się recenzje kosmetyków z kolekcji Sweet secret. otrzymałam dwie saszetki masła z tej kolekcji "Czekoladowe masło do ciała. Ciemna czekolada i pistacja.
Oto jakie są moje wrażenia.

Opis produktu:

Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o gęstej, aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało.
Powstał na bazie ciemnej czekolady i orzechów pistacji, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, pozostawiając długotrwały, słodki zapach ciemnej czekolady z ekstrawagancką nutą orzechów pistacji. Regularne stosowanie czekoladowego masła do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża i odżywia, opóźniając procesy starzenia się skóry, a także ujędrnia, wygładza i wyszczupla ciało, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu.

Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Myristate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Helianthus Annuus Seed Oil, Cyclomethicone, Cera Alba, Parfum, Propylene Glycol, Theobroma Cacao Extract, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Pistachia Vera Seed Extract, Acrylates /C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, CI 19140, CI 14720, CI 42090. (18.02.2010)

Cena: 14zł / 225ml


Moja opinia:
Uwielbiam zapach czekolady i po raz pierwszy spotkałam się z produktem, którego zapachu znieść nie mogłam na swojej skórze. Ale po kolei.
Konsystencja masła gęsta, bardzo dobrze jednak rozprowadza się na skórze. Kolor jasno brązowy, na skórze nie jest widoczny, ale barwnik chyba na niej pozostaje, bo miałam ślady na białych ramiączkach po użyciu tego masełka. Widocznie nie wchłania się całkowicie. Zresztą widać, że farbuje - na pierwszy zdjęciu zabarwienie białego opakowania, przez wydostający się przez rozcięcie krem.
Zapach po otwarciu opakowania - super. Jednak któryś ze składników tego masła reaguje z moją skórą i po nasmarowaniu ciała, zapach zmienia się na bardzo nieprzyjemny. Utrzymuje się na skórze długo, dlatego jak komuś nie odpowiada zapach, to przechodzi męki. Pierwszy raz spotkałam się z taką reakcją.
Skóra po nasmarowaniu miękka i miła w dotyku. I to jest zaleta produktu. Nie wysusza skóry, ale też jakoś znacząco nie nawilża. Trudno to też powiedziec po użyciu dwóch próbek 7ml. Jednak zauważyłam, że masło jest bardzo wydajne. Więc pełne opakowanie starczy na bardzo długo.

Ja nie sięgnę po pełnowymiarowy produkt.

Moja ocena: 2/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz