Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 5 lutego 2014

FJ BOX - STYCZEŃ 2014

STYCZNIOWY BOX Z BIŻUTERIĄ

Ostatnio moja przyjaciółka zaskoczyła mnie Biżuteryjnym boxem. Bardzo mi się on spodobał. Gdy zobaczyłam zawartość styczniowego pudełka postanowiłam go sobie zamówić. Oto spóźniony post o zawartości Styczniowego FJBoxa

Fashion Jewellery Box, w skrócie FJBox to eleganckie pudełeczko dla Ciebie, zawierające kilka modnych dodatków wysokiej jakości, wyznaczające trendy w modzie biżuterii. Wszystko po to, abyś była modną i elegancką kobietą. Biżuteria jest starannie dobrana przez naszych doświadczonych stylistów i dostarczana prosto pod Twoje drzwi w eleganckim i ślicznym pudełeczku.                  

Co miesiąc można znaleźć w nim 5 pełnowymiarowych produktów biżuteryjnych w postaci bransoletek, kolczyków, pierścionków, naszyjników oraz  przeróżnych ozdób.

Pudełeczka dostępne na stronie FJBOX a ich koszt wynosi 49,99zł.
 
Styczniowy FJBOX zawiera produkty z firm by Dziubeka i Daffne
 
  • sylikonowy zegarek GENEVA w kolorze miętowym, czarnym, białym i cytrynowym by Dziubeka,
  • długi elegancki naszyjnik w trzech odcieniach; limonka, róż oraz czerń by Dziubeka,
  • pierścionek z kolorowymi kamyczkami by Dziubeka.
  • broszka firmy Daffne,
  • prezent od FJBOX torba ekologiczna 
  • kupon rabtowy 20% by Dziubeka
Zegarek idealnie trafiony w mój gust. Miętowy kolor pasuje do wielu moich ubrań. Bardzo fajnie się go nosi, a metal nie uczula mnie.
Naszyjnik idealnie pasuje do grubych gładkich sweterków. Kolor trudny do określenia. To raczej odcień brązu. Łańcuszek długi, solidny, na pewno nie zerwie się pod ciężarem ozdoby.
Broszka - lustrzana jaszczurka - jak dla mnie super dodatek dla przyrodnika.
Pierścionek spory - z niego cieszę się najmniej, gdyż noszę na palcach na co dzień delikatniejsze rzeczy, ale na wyjścia w sam raz.
Torba z płóciennego materiału od razu trafiła do mojej torebki. Będzie na zakupy.
Z kuponu pewnie skorzystam - kupię coś mamie na urodziny.

A jak Wam się podoba takie pudełeczko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz