Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 6 lutego 2014

ORIFLAME - WODA PERFUMOWANA VOLARE

ZAPACH ZAMKNIĘTY W RÓŻY

Ja w Walentynkowym prezencie kupiłam sobie Wodę perfumowaną VOLARE. Kiedyś miałam krem do ciała o takiej nazwie z tej firmy. Pamiętałam, że zapach był cudowny, stąd mój wybór.

Opis produktu:

Nic nie odzwierciedla kobiecej elegancji lepiej niż delikatna i zmysłowa róża. Łącząc ekskluzywne nuty liści fiołka, peonii, płatków róży i pralinek, woda perfumowana Volare otuli Cię aurą luksusu i romantyczności.

Składniki:
ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HYDROXYCITRONELLAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CITRONELLOL, GERANIOL, LINALOOL, EUGENOL, COUMARIN, CI 19140, CI 17200


Cena: 49,90zł/50ml tutaj>>>

Moja opinia:
Woda zamknięta jest w buteleczce, która wygląda jak róża. Bardzo fajnie to wygląda gdy butelka leży, ale jak postawiona na półce traci ten efekt.


Zapach cudowny słodki. Trudno mi go porównać z innymi zapachami, mam w tej kwesti zbyt małe doświadczenie. Długo utrzymuje się na ciele. Nie uczula mnie i nie podrażnia.


Nutę zapachową tworzą: Róża, Bez, Brzoskwinia

Polecam !!!

Obejrzyj inne Nowości z katalogu nr 2

http://www.youtube.com/watch?v=JT27SzbYAMc

Makijaż - zastosowanie nowości katalogu 2
 
http://www.youtube.com/watch?v=3YirneSJLOk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz