Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 7 lutego 2014

PIELĘGNACJA PAZNOKCI - ORIFLAME I AVON

PIELĘGNUJĘ PAZNOKCIE - ZACZYNAMY TESTY

Zima nie jest dla mnie ulubioną porą roku. Moje dłonie nie lubią zimna. Dieta jest bardziej uboga w warzywa i owoce.  Cierpią na tym również moje paznokcie. Postanowiłam je trochę odżywić i przyspieszyć ich wzrost. Przez ten miesiąc stosować będę do ich pielęgnacji dwa produkty różnych firm.

1. AVON - Nail experts Nawilżająca odżywka przyspieszająca wzrost paznokci

Opis produktu:
Ekspresowa długość:
- dłuższe, wzmocnione paznokcie już po 5 dniach;
- z nawilżającym ekstraktem akacji i bambusa;
- zawiera prowitaminę B5 i witaminę C


Cena: 9,99/6ml   tutaj>>>

Moja pierwsza opinia:
Produkt w formie rzadkiego żelu - trochę oleistej formie. Barwa delikatnie różowa. Przyjemny zapach.

 Preparat znajduje się w plastikowej buteleczce o wydłużonym kształcie. Nakładamy go za pomocą specjalnej gąbeczki. Po nałożeniu na paznokciach pozostaje tłustawa powłoka, która po pewnym czasie wchłania się. Pierwsze moje wrażenia pozytywne. Zobaczymy jak się sprawdzi dalej.

2. ORIFLAME - NAIL BOOST ADVANCED - Preparat stymulujący wzrost paznokci.

Opis produktu:

Podaruj swoim paznokciom to, co dla nich najlepsze. Zaawansowana formuła wzbogacona ekstraktami z kiwi i żywicy elemi oraz unikalną mieszanką witamin A, C i E, które stymulują wzrastanie paznokci i odżywiają kruche i wysuszone płytki paznokciowe.

Składniki:
AQUA, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, TRISODIUM PHOSPHATE, METHYL GLUCETH-20, CARBOMER, SORBITOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, MANNITOL, ASCORBYL METHYLSILANOL PECTINATE, BENZOPHENONE-4, PANTHENOL, CELLULOSE, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLPARABEN, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, CALCIUM PANTOTHENATE, WHEAT AMINO ACIDS, ASCORBYL PALMITATE, ACTINIDIA CHINENSIS FRUIT EXTRACT, RETINYL PALMITATE, SODIUM CHLORIDE, ALCOHOL DENAT., HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE, CANARIUM LUZONICUM GUM NONVOLATILES, MAGNESIUM ASCORBYL PHOSPHATE, POTASSIUM SORBATE, EDTA, CI 19140, CI 42090

Cena: 14,90/7ml   tutaj>>>

Moja pierwsza opinia:
Preparat o oleistej konsystencji, barwa delikatnie zielona, wewnątrz białe drobinki. Zamknięty w buteleczce jak do lakieru.

Produkt nakładamy na paznokcie za pomocą pędzelka. Pozostawia on tłustawą powłokę na płytce i drobne kuleczki, które potem wcieram w paznokieć.
Przyjemny zapach, łatwa aplikacja i wydajność, to zalety tego produktu. Co do skuteczności przekonamy się.

Znacie te produkty? Może któryś stosowałyście? Podzielcie się opinią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz