Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 16 lutego 2014

LIRENE - CITY MATT

LIRENE - CITY MATT - FLUID MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCY

 Lubię wypróbowywać różne fluidy, bo ciągle szukam tego ideału. Mam parę swoich ulubionych, ale żaden nie zachwyca w 100%. Tym razem dostałam od koleżanki fluid matująco-wygładzający z serii City Matt od LIRENE.

Opis produktu:
Fluidy nowej generacji City Matt posiadają wspaniałe właściwości wygładzające i matujące. Zawarta we fluidach specjalna formuła Nylon 12, sprawia, że skóra jest jedwabista i doskonale matowa. Zastosowany system mikrogąbeczek pochłania nadmiar sebum. Witaminy E i C doskonalą kondycję skóry twarzy i zachowują jej młody wygląd.
Paleta odcieni: jasny 203, naturalny 204, beżowy 207, toffee 208, tiramisu 209.

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cyclohexasilexane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cera Alba(Beeswax), Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Isopropyl Titanum Triisostearate, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascrobic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzonic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Inone, Limonene, Benzyl Benzonate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxycitronelal, Citronellol, Isoeugenol, Eugenol, Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77489.


Cena: ok 24zł/30ml TERAZ W ROSSMANN 18,99zł Tutaj>>>


Moja opinia:
Fluid zamknięty jest z plastikowym opakowaniu z pompką. Opakowanie jest lekkie i poręczne. Nie zajmuje dużo miejsca. Nie widać niestety ile jest produktu wewnątrz.
Konsystencja fluidy dość gęsta, bardzo fajnie rozprowadza się na twarzy.


 Krycie nie jest w 100%, ale bardzo dobrze wtapia się w skórę. Ja mam odcień jasny, na zimę jest dobry, bo teraz jestem bladziochem, potem będzie dla mnie za jasny. No ale zawsze można go przyciemnić mieszając z innym odcieniem lub pudrem.
Dla mnie bardzo ważne jest jak długo utrzymuje się zmatowienie skóry, tutaj ten czas jest dość długi,. Przez ponad 4 godziny makijaż nie wymagał poprawek. Mogłoby być lepiej, gdyż producent zapewnia zmatowienie przez 16 godzin.
Fluid kryje delikatnie małe zaczerwienienia twarzy i drobne przebarwienia. Nie podkreśla suchych skórek, ani zaskórników. Nie zapycha. Na twarzy jest lekki nie czuje się jakby była na niej maska, co mi się zdarza przy niektórych podkładach. Po nałożeniu wygląda ładnie i świeżo.
Ma bardzo przyjemny zapach, co też jest dużym plusem. Produkt nie podrażnił mnie, ani nie uczulił.
Osobiście gdybym go kupowała sięgnęłaby raczej po kolor naturalny.

Moja ocena: 5/6

Stosowałyście ten fluid, jak się u Was sprawdził? Jaki fluid polecacie dla cery tłustej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz