Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 12 lutego 2014

ORGANIQUE - HOT&SPICY PŁYN DO KĄPIELI

ORGANIQUE - HOT&SPICY PŁYN DO KĄPIELI

W październikowym Shinyboxie otrzymałam płyn do kąpieli ORGANIQUE - HOT&SPICY. Może Was zdziwi, że dopiero teraz o nim piszę, ale używałam go dawkując sobie luksus kąpieli z jego użyciem, a po drugie osobiście częściej korzystam z prysznica. W styczniu produkt trafił do denka, a ja zorientowałam się, że jeszcze o nim nie napisałam.

Opis produktu:
Aromatyczny płyn do kąpieli o zapachu soczystych pomarańczy, odrobiny ostrego chili i korzennych przypraw. Dzięki zawartości nawilżającej gliceryny oraz protein ryżowych i sojowych, odżywia skórę i działa łagodząco. Sprawia, że kąpiel staje się wyjątkowym doznaniem.

Cena:  21zł/125ml     tutaj>>>

Moja opinia:

Produkt znajduje się w małej plastikowej butelce. Kolor ciemno brązowy, konsystencja dość rzadka. Zapach cudowny - korzenny z nutą pomarańczy.
Niewielka ilość płynu dodana pod strumień wody, zamienia naszą kąpiel w cudowne doznanie. Zapach roznosi się po całej łazience, a piana wypełnia wannę. Po kąpieli nasza skóra jest nawilżona, gładka i miła w dotyku. Nie wymaga nakładania kremu, czy balsamu.
Produkt nie wysusza więc skóry i pozostawia na niej delikatny zapach.
Na pewno kiedyś wrócę do tego produktu.

Moja ocena: 6/6

Używałyście tego płynu do kąpieli? Lubicie takie zapachy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz