Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 14 lutego 2014

BIOLIQ - KREM POD OCZY

BIOLIQ - KREM POD OCZY

Krem pod oczy stosuję w codziennej pielęgnacji. Oprócz mojego ulubionego kremu z Oriflame stosuję zwłaszcza wieczorem krem BIOLIQ, który znalazł się w styczniowym Glossyboxie. Joasia ma awersję do produktów tej firmy. Ja stosowałam kiedyś Serum przeciwzmarszczkowe z tej firmy i nie było ono aż tak złe, by zrazić się do innych produktów.

Opis produktu:
Ekstrakt ze świetlika (Euphrasia Officinalis) przynosi ulgę i ukojenie oraz likwiduje oznaki zmęczenia, takie jak obrzęk oraz cienie pod oczami. Dodatkowo krem ma intensywne działanie wzmacniające i regenerujące. Wyraźnie redukuje pierwsze zmarszczki wokół oczu oraz skutecznie zapobiega tworzeniu nowych.

Skład:
Cena: od 7,99zł/15ml

Moja opinia:
Krem znajduje się w miękkiej tubce zakończonej dzióbkiem, która ułatwia aplikację. Jego konsystencja jest dość rzadka, co ułatwia posmarowanie delikatnej skóry pod oczami.

Po nałożeniu czuć delikatne schłodzenie. Skóra pod oczami staje się delikatnie napięta, nawilżona a oko jakby bardziej widoczne. Czy redukuje zmarszczki, tego jeszcze nie wiem, ale pierwsze doświadczenia z tym kremem są pozytywne.
Co dla mnie ważne nie uczula mnie i nie podrażnia oczu. Krem będzie nadal testowany. Jak trafi do denka podsumuję jego właściwości.

Moja ocena: 4,5/6

Stosowałyście ten krem? Jak się u Was sprawdził?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz