Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 11 lutego 2014

PEELINGUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY

RIVAL de LOOP - PEELINGUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY.
 CERA WRAŻLIWA I SUCHA.

W mojej łazience stale goszczą żele peelingujące do mycia twarzy. Mam swoich ulubieńców, lecz zdarza mi się testować coś nowego. Tym razem jest to produkt z Rival de Loop dostępny w Rossmanie.

Opis produktu:
Łagodny żel peelingujący Rival de Loop delikatnie oczyszcza skórę dzięki łagodnym substancjom peelingującym. Wyjątkowo miękkie drobinki peelingujące usuwają delikatnie, a przy tym dokładnie, zrogowaciałe i obumarłe komórki skóry. 
Działanie: Pantenol i wyciąg z moreli dostarczają skórze intensywnego nawilżenia i poprawiają jej wygląd.
Produkt przeznaczony dla cery wrażliwej i suchej. 

Cena: 5,99zł/75ml   tutaj>>>

Skład:
Moja opinia:
Jakoś nie miałam jeszcze produktu z firmy Rival de Loop, który w 100% spełnił by moje oczekiwania. No może korektor pod oczy. Teraz też nie było inaczej.
Żel peelingujący zamknięty jest w miękkiej tubie, przeźroczystej, więc fajnie widać ile jest produktu w pojemniku. Zamknięcie na klik służy jednocześnie jak podstawka, żel spływa na dół i nie ma problemu z wydobyciem go ze środka. Problem jest z otwarciem tubki. Chyba trafiłam na super zamknięcie, bo otwierając je złamałam już dwa razy paznokcie.
Konsystencja żelu dość gęsta, widać maleńkie drobinki peelingujące, barwa delikatnie niebieska.

Sam żel rozprowadza się bardzo fajnie, jednak drobinki peelingujące są słabo wyczuwalne. Spełniają jednak swoją rolę, bo usuwają brud z twarzy, nawet pozostałości po podkładzie. Jeśli ktoś nie lubi mocnych ścieraków lub ma bardzo wrażliwą twarz to jest to produkt idealny dla niego. Dla mnie on był za delikatny. Produkt ma bardzo przyjemny zapach.

Twarz po zastosowaniu żelu jest wyraźnie napięta jednak nie nawilżona. Moja skóra domagała się natychmiastowego nałożenia kremu.
Wydajność średnia. Jakoś szybko się skończył ten żel. Osobiście do niego nie wrócę, ale na pewno znajdzie on swoich miłośników.
Szkoda, że produkt nie spełnił moich oczekiwań. Cena jego nie jest wygórowana (ostatnio w promocji kosztował coś ok. 4zł)  i jest on łatwo dostępny.

Moja ocena: 3/6

Znacie ten produkt? Jakie żele peelingujące do twarzy stosujecie?




1 komentarz:

  1. Może do codziennego stosowania by mi się nadał bo ja lubię mocne zdzieraki jeśli chodzi o peeling - :)

    OdpowiedzUsuń