Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 26 lutego 2014

ORIFLAME - ECOLLAGEN - SERUM NA NOC

ORIFLAME - ECOLLAGEN - SERUM DO TWARZY NA NOC

Jak wiecie seria Ecoolagen z Oriflame należy do moich ulubieńców. Sięgam po większość produktów z tej serii i zawsze jestem z nich zadowolona. Tym razem chciałam Wam napisać o serum do twarzy na noc.

Opis produktu:
W serum na noc wykorzystano roślinne komórki macierzyste, które wykazują się podwójnie mocnym działaniem przeciwzmarszczkowym. Skóra najlepiej regeneruje się podczas snu, dlatego wystarczy przed nałożeniem kremu na noc regularnie stosować jedną krople serum Ecollagen. dzięki temu osiągniemy zdumiewające efekty:
- wyrównamy koloryt skóry
- uzyskamy rozświetloną, pełną blasku cerę
- zredukujemy pory
- natychmiastowo poprawimy stan skóry
- zredukujemy widoczne zmarszczki
Serum na noc Ecollagen zostało stworzone w oparciu o dwa silne składniki:
Peptydy pro-kolagenowe TM, które działają dwutorowo dla odnowienia kolagenu: zwiększają produkcję kolagenu i chronią kolagen przed zniszczeniem. Pomagają wypełnić zmarszczki od wewnątrz.
Kompleks Triple Perfect - w skład którego wchodzą trzy hydrokwasy (glikolowy, mlekowy i zneutralizowany silikonowy), które wspomagają proces łuszczenia się skóry, jednocześnie odkrywając idealną i rozświetloną cerę.

Składniki:
AQUA, ALCOHOL DENAT., DIMETHICONE, BETAINE, PROPANEDIOL, PPG-5-LAURETH-5, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, GLYCOLIC ACID, SILICA, GLYCERIN, CETEARETH-20, PHENOXYETHANOL, PARFUM, SODIUM ACRYLATE/ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, BUTYLENE GLYCOL, ISOHEXADECANE, DIMETHICONOL, SALICYLIC ACID, LACTIC ACID, POLYSORBATE 80, SODIUM HYALURONATE, SORBITAN OLEATE, TRITICUM MONOCOCCUM SEED EXTRACT, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, NICOTIANA SYLVESTRIS LEAF CELL CULTURE, HYDROLYZED RICE PROTEIN, HYDROLYZED YEAST PROTEIN

Cena: 89zł/30ml   tutaj>>>    w promocji można kupić znacznie taniej


Moja opinia:
Serum znajduje się w bardzo ładnej szklanej buteleczce koloru zielonego, zaopatrzoną w pompkę. Widać jednak ile produktu nam jeszcze pozostało. Sam produkt ma dość rzadką konsystencję, barwę mleczną.
Zapach dość ostry.
Wystarczy jedna kropla (pompka) serum by nasmarować nią twarz. Serum bardzo szybko się wchłania i już po chwili możemy nałożyć krem. Produkt jest dość silnie skondensowany. Wyczuwam różnicę w jego intensywności. Trochę podrażniał mi oczy, dlatego musiałam nakładać go tuż przed zaśnięciem. Odpadałoby czytanie książki, gdybym zrobiła to wcześniej.
Efekt na mojej cerze jest widoczny. Od kiedy używam serię Ecollagen moje zmarszczki lekko się zmniejszyły, nie widzę by coś nowego się pojawiało. Skóra ma w miarę wyrównany koloryt, plama od słońca na czole jest coraz jaśniejsza. Niestety nadal widoczne są moje zaskórniki i tego chyba nie da się zniwelować niczym.
Sam produkt jest wart uwagi. Cena wygórowana, ale w promocji można go kupić nawet 60% taniej. Wtedy warto zainwestować. Serum jest bardzo wydajne.

Moja ocena: 4,5/6    za to podrażnianie oczu.

Jak pielęgnujecie swoją cerę wieczorem? Używacie jakieś serum? Jak u Was sprawdzają się produkty z serii Ecollagen?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz