Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 7 lutego 2014

AVON - WALENTYNKOWA POMADKA


AVON - Szminka „Kolor na żądanie". Edycja limitowana

Kolejny upominek który sprawiłam sobie na Walentynki. Oto pomadka z limitowanej kolekcji "Kolor na żądanie". Kolekcja nie jest nowością w AVON, ale otrzymała nowe opakowanie i wygląd. Taki bardzo Walentynkowy.
Opis produktu:
Szminka o mocnych, kremowych kolorach intensywnie nawilża usta dzięki specjalnej formule.

Do wyboru mamy cztery odcienie:
 Adorable,
Loveable,
Huggable,
Kissable
 
Cena: 16zł/4g  tutaj>>>

Tak wygląda odcień który wybrałam dla siebie - Loveable

Kolor delikatnie różowy, fajnie utrzymuje się na ustach i dobrze je nawilża.


Moja pierwsza opinia:
Pomadka ma bardzo fajne opakowanie i sama wygląda super z tymi serduszkami. Kolor delikatny, na ustach różni się od tego co w pomadce. Tam wygląda na bardziej wpadający w brzoskwinię, a na ustach delikatny róż. Pomadka ma delikatny zapach, fajnie nawilża usta, nie pękają nawet na mrozie.
Na ustach nie utrzymuje się zbyt długo, wymaga poprawek po jedzeniu czy piciu. Fajny produkt do codziennego użytku.
Zobaczymy jak się sprawdzi przez dłuższy czas.

Znacie te pomadki? Podobają się Wam takie ozdoby na samej pomadce?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz